kosár

A kosarad még üres

 
 
(x) Bezárom

Házhozszállítás futárszolgálattal

Termékek összege Szállítási idő Szállítási díj
Előrefizetéssel (utalás vagy bankkártya)
1500 - 2999 Ft-ig 1-2 munkanap 699 Ft
3000 - 4999 Ft-ig 1-2 munkanap 599 Ft
5000 - 9999 Ft-ig 1-2 munkanap 499 Ft
10000 Ft-tól 1-2 munkanap Ingyenes!
Fizetéssel átvételkor (készpénz vagy bankkártya)
1500 - 2999 Ft-ig 1-2 munkanap 1199 Ft
3000 - 4999 Ft-ig 1-2 munkanap 999 Ft
5000 - 9999 Ft-ig 1-2 munkanap 899 Ft
10000 - 19999 Ft-ig 1-2 munkanap 599 Ft
20000 Ft-tól 1-2 munkanap Ingyenes!

Kérheted a csomagot villámgyors, már 1 munkanapos szállítással is - ennek felára minden esetben +199 Ft.

Szállítás postahivatalba

Termékek összege Szállítási idő Szállítási díj
Előrefizetéssel (utalás vagy bankkártya)
1500 - 2999 Ft-ig 1-2 munkanap 799 Ft
3000 - 4999 Ft-ig 1-2 munkanap 699 Ft
5000 Ft-tól 1-2 munkanap Ingyenes!
Fizetéssel átvételkor (készpénz vagy bankkártya)
1500 - 2999 Ft-ig 1-2 munkanap 799 Ft
3000 - 4999 Ft-ig 1-2 munkanap 699 Ft
5000 Ft-tól 1-2 munkanap Ingyenes!

Kérheted a csomagot villámgyors, már 1 munkanapos szállítással is - ennek felára minden esetben +199 Ft.

 
(x) Bezárom

Menü nyit/zár

 

Gyöngyvásár Színvonal Garancia

A Gyöngyvásár Színvonal Garanciával szeretnénk biztosítani azt, hogy nálunk mindig jó minőségű terméket vásárolhass, illetve soha ne kelljen attól tartanod, hogy hibás gyöngyre vagy alkatrészre dobod ki a pénzt.

 

©  Gyöngyvásár  2015. augusztus 27. • Utoljára módosítva: 0000. 0.

 

Mit jelent a színvonal garancia?

Röviden: nem kapsz silány minőségű terméket! A kézzel válogatás miatt 100%-os minőségi garanciát vállalunk szinte az összes, általunk forgalmazott alkatrészre és gyöngyre. A termékek kiválogatásánál több szempontot veszünk figyelembe; az esztétikai hibák mellett a használhatóságra is kiemelt figyelmet fordítunk - szükség esetén óvatosan ki is próbáljuk azokat. Ez a termékválogatás már a nyitás óta folyamatosan működik, mert nálunk mindig első volt a minőség - ezt jelzik a vásárlóink kedvező visszajelzései és a reklamációk igen alacsony száma.

A Gyöngyvásár Színvonal Garanciával szeretnénk biztosítani azt, hogy nálunk mindig jó minőségű terméket vásárolhass, illetve soha ne kelljen attól tartanod, hogy hibás gyöngyre vagy alkatrészre dobod ki a pénzt.

Az alábbiakban végigvesszük azokat a tipikus hibákat, amelyek előfordulhatnak a különböző hozzávalókon (nálunk az ilyenek kivétel nélkül a kukába kerülnek), majd kifejtjük, mi a menete annak, ha mégis élned kell a garanciával.

Elszíneződések


Elszíneződött alkatrészek

Elszíneződött alkatrészek

Szeretnénk kiemelni;nagyon ritka az, hogy nálunk, „állás közben” színeződik el egy-egy alkatrész, gyöngy. Ha ilyet találunk, azt természetesen kivesszük a kínálatból, de a képen látható darabok már így is érkeznek hozzánk. Balra egy rozsdásodó (legalábbis színvilágban ahhoz közel álló) memória gyűrű alapot láthatsz, mellette pedig egy szerelőpálcát, csúnya, barnás elszíneződéssel.

Eldeformálódottak


Eldeformálódott alkatrészek

Eldeformálódott alkatrészek

Nem minden alkatrészt vagy gyöngyöt sikerült legyártani olyanra, mint tervezték, a selejtes darabokból bemutatót a 2. képen láthatsz: a gyűrű alap nem ér össze, a papagáj fityegő minden, csak nem kör alakú; a kelta csomó olyan, mintha megégett volna, az ékszer alapon pedig a lyuk áll „érdekes” szögben. Furcsa, de semmiképp sem üdítő látvány a golyó nélküli golyós fülbevaló alap és a két, gyári hibás szalagzáró.

Lyuktalanság


Alkatrész lyuk nélkül nem sokat ér

Alkatrész lyuk nélkül nem sokat ér

Előfordul némely alkatrésszel, de gyönggyel is, hogy nincs átfúrva valamelyik (vagy akár az összes) lyuka, és ilyenkor bizony az használhatatlanná teszi (3. kép). Sok esetben csak festékeltömődésről beszélhetünk, amit egy szerelőpálcával könnyen ki lehet piszkálni, így a hozzávaló még 100%-ossá tehető. Van viszont olyan eset is, amikor valamiért maga a fém vagy műanyag nincs átvágva.

Hiányosak, töröttek


Hiányos vagy törött alkatrészek

Hiányos vagy törött alkatrészek

Vannak az olyan hozzávalók, amelyekből hiányoznak darabok, vagy egyes részei le teljes egészében vannak törve. Sokszor nem is egyszerű rögtön észre venni az ilyesmit, de tudjuk, melyik terméknél hol keressük a típus hibákat. A jobbra látható képen (4. ábra) ilyeneket szedtünk csokorba: van ott lábatlan tengeri pók, fél seprűt meglovagoló boszorkánytanonc, de nem megkapó látvány a félkerekű görkorcsolya és a szeletelt kagylógyöngy sem. Természetesen az ilyen alkatrészek és gyöngyök sem kerülhetnek hozzád (ha mégis megtörténne, küldd vissza hozzánk, és szó nélkül kicseréljük neked, lásd a bejegyzés végén), hiszen nemcsak esztétikai hibásak, de sok esetben használhatatlanok is - mint például a lyuk nélküli filigrán angyal vagy a repülőgép „fityegő”.

Kiesett strasszkövek


A kiesett strasszkövek nehezen pótolhatók

A kiesett strasszkövek nehezen pótolhatók

Ritkán előfordul még a legjobb minőségű alapanyagokkal is, ha sok strasszkő van bennük, néhány közülük kiesik útközben. Így olykor szembesülünk olyan ékszer alapokkal például, amelyekből gyárilag hiányzik egy vagy több strasszkő, és a csomagolásukban sem találjuk azokat (tehát valószínűleg soha nem is kerültek fel). Ezeket a termékeket is selejteznünk kell, mivel pótolni általában nehéz a különleges színű kövecskéket.

Nem működő kapcsok

Beragad a nyelve vagy egyáltalán nem is nyílik: jártál már így rugós vagy delfinkapcsokkal? Mindig, mindegyik általunk forgalmazott példányt ellenőrzünk eladás előtt, mert rém bosszantó az, ha az ember megvesz, majd felhasznál egy kapcsot, majd mikor a kész nyakláncot felpróbálja (még rosszabb: ajándékba adja), kiderül, hogy a kapocs egyáltalán nem működik, nem nyílik ki, vagy nem záródik be magától. Általában elég vegyes csomagokat kapunk, néha nagyon sok jól működő kapocs van bennük, néha azok háromnegyede a kukában végzi. Egy biztos: ha tőlünk vásárolsz kapcsokat, neked egyet sem kell kidobni belőlük!

Egy szó mint száz: a minőség nálunk nem csak egy jól csengő szlogen!

Alapelvünk, hogy csak olyan gyöngyöket és alkatrészeket árulunk, amelyeket mi is használnánk a munkáinkhoz. Mivel természetesen nem szeretünk selejtezni, ezért már beszerzéskor törekszünk arra, hogy olcsó, de nem „gagyi” termékeket találjunk, és meg is vannak már a megbízható, minőségi forrásaink.

Mint mindenki, mi is hibázunk olykor; ezért előfordulhat, hogy elsiklunk egy-egy rossz minőségű darab felett. Ha ilyet találnál a rendelésedben, csak küldd nekünk vissza, és szó nélkül visszafizetjük vagy kicseréljük azt a kézhezvételtől számított egy teljes hónapig!

Néhány terméktípus, ami kivételt képez

Természetéből adódóan van néhány terméktípus, amelyet képtelenség minőségileg ellenőrizni, mivel nagy kiszerelésű, apró szemű alkatrészekről vagy gyöngyökről van szó:

  • kásagyöngyök és szalma gyöngyök (japán, cseh, kínai)
  • delica gyöngyök
  • cseh háromszögek
  • kockagyöngyök (cseh vagy kínai 10 és 25 grammos kiszerelés)
  • nagy fa gyöngy csomagok (pl. 100 db-os rizsek, vegyes kockák)
  • Farfalle-ok
  • 0 bead®-ek
  • rizo®, SuperDuo, Twin™, rulla gyöngyök
  • vegyes cseh gyöngy csomagok
  • madártollak
  • akril gyöngyök közül a rizsek, az 50 darabos vagy annál nagyobb kiszerelések, a vegyes akril gyöngy csomagok stopperek

Hozzáteszem, hogy a legtöbb ilyen gyöngycsomag is ránézésre teljesen rendben van, de azt nem tudjuk garantálni, hogy egy-két törött szem nem fordulhat elő bennük.

Mi a helyzet a viasz- és teklagyöngyökkel?

Tapasztalataink szerint a legtöbb üzlet nem figyel arra, hogy ezeket a gyöngyöket átválogassa. Mi figyelünk rá, hogy szép, nem lekopott gyöngyöket tegyünk a csomagokba, hiszen annál nincs is bosszantóbb, mikor a gyöngyök fele használhatatlan. Azt viszont tudni kell, hogy ezek a gyöngyök „előszeretettel” maguktól is kopnak, így ezekre az általános két hetes garanciánál többet nem tudunk vállalni.

Hogyan érvényesítheted a garanciát?

Ha minőségbeli kifogásod akad a termékkel, ne habozz visszaküldeni azt nekünk, mert nem érdemled meg, hogy a figyelmetlenségünk áldozata légy! Ebben az esetben add fel nekünk egy borítékban a kifogásolt termékeket, és 30 napon belül garantáltan visszakapod azok vételárát, vagy egy következő rendelésedben levásárolhatod azt. Erre a törvény által előírt időn felül nálunk plusz 15 napig van lehetőséged - azaz a csomag kézhezvételétől kezdődően egy teljes hónap áll rendelkezésedre ahhoz, hogy a visszaküldést elindítsd, ha arra van szükség.

Arra kérünk csupán, hogy a csomagban árult (tehát grammra kimért, vagy 20-nál több darabból álló) termékeket egyben küldd vissza! Nem cseréljük a nem rendeltetésszerű használat során sérült, vagy más üzletben vásárolt hozzávalókat.

Értesítsd ismerőseidet a garancia nyújtotta biztonságról - oszd meg a cikket vagy küldd tovább emailben!

 
 
Manogyöngy Comodo Trusted Magyar Posta Logisztika MPL PostaPont A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
 
RendbenCookie-t (sütit) használunk az oldalunkon a jobb felhasználói élmény és szolgáltatás érdekében. További részletek