Gyorsasági biztosítás
Csomagjaidra ingyenes biztosításod van! Késett, nem érkezett meg idejében? Visszakapod a teljes szállítási díjat!
© Gyöngyvásár 2017. február 6.
Bosszant, ha nem érkezik meg idejében a csomag?
Ilyen szerencsére nálunk ritkán fordul elő, de ettől még nem kevésbé kellemetlen, ha nem kapod meg idejében azt, amit rendeltél. Mivel már régóta a gyorsaságra helyezzük a hangsúlyt, erre az esetre kitaláltuk Gyorsasági biztosítás nevű csomagunkat, ami 2017. február 6-ai kezdettel egy - minden rendeléshez járó, ingyenes biztosítást takar.
Mi számít késésnek?
Általános csomagjainknál (legyen az házhozszállítás vagy postapont) a feladástól számított 3 munkanap elteltével, villámgyors opcióval (azaz másnapra) kért csomagjainknál a feladástól számított 2 munkanap elteltével él a garanciánk, ha nem kaptad volna meg a rendelésedet.
Minden munkanapon 14 órakor zárjuk le a rendeléseket, és azokat adjuk fel aznap, amelyek addig beérkeztek, illetve teljesült a bankkártyás fizetés vagy átutalás, amennyiben azt választottad. A feladás napja a nyomkövetési rendszerben látható nap, amikor átadtuk a futárnak a csomagot (ezt az általunk e-mailben kiküldött nyomkövetési rendszerben is láthatod).
Nézzük egy példával: A csomagod hétfőn indul útjára (ez a feladás napja), és legkésőbb szerdán meg kell, hogy érkezzen. Ha csütörtökig ez nem történik meg, már pénteken jelezheted nekünk, hogy késik. A biztosítás visszatérítése akkor indul el, ha a késett csomagot sikeresen átvetted.
Villámgyors szállítással kért csomagra ugyanez vonatkozik, azonban egy nappal hamarabb, tehát keddre kell, hogy megérkezzen. Ebben az esetben már csütörtöktől jogosult vagy arra, hogy élj a Gyorsasági biztosítással.
Az esetlegesen elveszett csomagok nem a Gyorsasági biztosítás alá tartoznak. Ebben az esetben is szólj nekünk, mert természetesen kompenzálunk érte - erről a Hogyan vásárolhatsz „Elveszett csomag” fejezetében olvashatsz.
Késett a csomagom! Mit tegyek?
Fontos, hogy a Gyorsasági biztosítás nem automatikusan jár, hanem akkor, ha bejelented nekünk e-mailben, chaten vagy telefonon, hogy késett a csomagod, és ez a posta nyomkövetési rendszere alapján is egyértelmű. A jogos kártérítési igényt természetesen minden esetben kompenzáljuk a teljes szállítási díj visszatérítésével (ahogyan az eddig az elveszett csomagok esetén is történt, és történik ezután is). A kompenzálást 30 naptári napig kérheted.
Milyen formában kapok kompenzálást?
A szállítási díj visszatérítését azonos összegről szóló kupon formájában kapod, amelyet egy naptári évig bármilyen termékre beválthatsz a Gyöngyvásár webáruházban. Amennyiben villámgyors szállítással (azaz másnapra) kérted a csomagot, annak felára is a szállítási díjhoz tartozik.
Mire nem vonatkozik a biztosítás?
Minden csomagra érvényes, kivéve a sikertelenül kézbesített, át nem vett vagy csak késve átvett csomagokat, tehát minden olyan késlekedést, amely nem a Gyöngyvásár webáruház, illetve a szállító hibájából történt. Utánvétes csomagok esetén is a teljes díjat ki kell fizetned ahhoz, hogy átvedd a csomagot, hogy utána élhess a Gyorsasági biztosítással.
Ingyenes szállításkor is él a biztosítás?
Igen van, ekkor a minimumösszeget, azaz 499 Ft-ot térítünk vissza.
Ezek is érdekelni fognak
Megéri gyorsnak lenni!
A banki átutalás csak 4 óráig tart, így könnyen szert tehetsz egy ajándék fityegőre, ha a megrendeléstől számított 24 órán belül megérkezik hozzánk a vételár.
Gyöngyvásár Színvonal Garancia
Így biztosítjuk, hogy nálunk mindig jó minőségű terméket vásárolj, és soha ne kelljen attól tartanod, hogy hibás gyöngyre vagy alkatrészre dobod ki a pénzt.
Shamballa és viaszgyöngyök mennyiségi kedvezménnyel!
Ha legalább ötöt veszel egy színből, 20% kedvezményt kapsz az összes gyöngyre! Jól hangzik?
Hozzászólások
A hozzászólások mindig az aktuális hozzászóló véleményét tükrözik. A Gyöngyvásár webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot arra, hogy a sértő vagy oda nem illő hozzászólásokat szerkessze, törölje.